Koňský sen-SOUTEŽ

22.09.2012 21:15

 

Koňský sen - Soutěž

Od KissMe

Ahoj Ahoj Ahoj,připravila jsem si pro vás soutěž!

TATO SOUTĚŽ UŽ JE OD 15.9.2012 JENOM VÁM TO UPOZORŇUJI!!!

Jmenuje se

Koňský Sen

 

Co to je za soutěž?

Tato soutěž je o tom kdo nám pošle tu nejhezčí básničku o koních (Nejlépe o Fríském koníkovy),Můžete jí dělat přez Graficky program nebo jen tak už rovnou do E-mailu : cz-howrse-cz-info@seznam.cz.

 

Kdy?

Tak soutěž začíná 15.9.2012 a končí 4.10.2012

 

Jak?

Udělejte to a přepošlete mi do Zpráv 

Komu: cz-howrse-cz-info@seznam.cz

Předmět : Soutěž WEB

Text : Ahoj chtěla bych se zůčastnit tvé soutěže a tady máš Básničku :   Blablabla

 

Báseň od Tedy.Baby O Fríském koníkovi

Tohohle koníka zbožňuju,
nedovedu si představit, že bez něj žiju.
Nejkrásnější plemeno na světě,
krásné je jak jeho barva kvete.

Na několika jsem již jela,
ale zeslézt jsem nedovedla.
Miluji toho plemeno,
až mu říkám moje květinko.

Můžete začít hlasovat ;)

 

 

 

Dárky

1.Místo : Pandořina skříňka,Prezentace,Avatar,Kůň

2.Místo : Prezentace Avatar

3.místo : Avatar :)

4-100 místo Gratulace :)

 

Diskusní téma: Koňský sen-SOUTEŽ

Datum: 23.09.2012

Vložil: sikorkas12345 a KissMe

Titulek: Prosím

Zůčastněte se prosím!

Přidat nový příspěvek